loading...
سکوت مبهم
باران بازدید : 41 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
سلام به دوستای گلم امروز سالروز ازدواج من و نادر عزیزم است. ما دوتا خیلی خوشحالیم که امروز ساگرد ازدواجمون است. امشب قرار شده من و نادر برای شام بریم سفره خانه سنتی ستایش و بعد دوتایی بریم و برای همدیگر هدیه بخریم چون خیلی برامون سخت شده در مورد هدیه فکر کنیم. از صبح تا به حال مداوم به همدیگه این رو ز رو تبریک گفته ایم.

خیلی خوشحالم چون نادر با گذشت ۳ سال هنوز هم من رو دوست داره و به فکر سالگرد ازدواجمون است.

نادرجان عزیزم با تمام وجودم دوستت دارم و می پرستمت. ای عزیزترینم امروز رو به تو عزیزترینم تبریک میگم و از ته اعماق وجودم میگم که بهت افتخار می کنم و از اینکه با کمال شک و دو دلی که در مورد تو داشتم از انتخابم خوشحالم و خرسندم. تنها چیزیکه من توی زندگی ازت می خوام اینه که اگر در گذشته کسی رو دوست داشتی اون رو از یاد ببری و فقط من رو تو خاطرت جای بدی. و فقط وفادار بمون.

به این توی زندگیت فکر کن اونی رو که داری قدرش رو بدونی و نه اونی که نداری. و بهتر از همه این که کسی که دوستت داره قدر دوست داشتناش رو بدون و به این فکر کن که هیچ کس شاید به اندازه من تو رو دوست نداره.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2138
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 443
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 2,104
  • بازدید سال : 42,044
  • بازدید کلی : 125,999