loading...
سکوت مبهم
باران بازدید : 46 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
مادرم اجازه نمی دهد ازدواج کنم!
چرا همسرم اجازه میده خانواده اش در ...... کار را مادرش انجام می دهد ... چرا مادرم اجازه نمی ده با مردها خوش ... می خوام با همکلاسیم ازدواج کنم ... زنم پس از 6ماه ازدواج هنوز اجازه ...زنم پس از 6ماه ازدواج هنوز اجازه رابطه زناشویی به من نمی دهد چگونه اینمشکل را حل کنم سؤالی دارم که البته در موردش شک دارم ...... حتی خانواده پدر و مادرم را ... را کور می‏سازد و اجازه نمی‏دهد تا ... خواهم با خود این فرد ازدواج کنم ... مادرم پزشک و پدرم مهندس صنایع غذایی ...... به من این اجازه را نمی دهد ... احساس می کنم شکل گرفته ام من نمی خواهم مثل مادرم ... حرمت ازدواج با ... ازدواج به سبک ایرانی!... این آزمایشهای قبل از ازدواج تحقیق کنم که ... مادرم گفت که اجازه نمی دهد بهانه الکی بگیرم و با ... ازدواجاجازه ازدواج ... که ازدواج موقت کند همه چیزش را از دست می‌‌دهد. پسرها طوری نمی ... هم نمی‌کنم. ازدواج از دیدگاه معصومین... شرایط ازدواج را برای فرزندان خویش فراهم سازند، ولی اجازه نمی‌دهد ... ازدواج کنم ولی پدر و مادرم ... لينكستانآسمان سیاهی می‌زد، مادرم ... که متأسفانه غم نان اجازه نمی‌دهد، و ... با هفتان هم‌کاری نمی‌کنم به ... دفتر ازدواج 374 تهران - ازدواج از ...دفتر ازدواج 374 تهران ... فراهم سازند، ولی اجازه نمی‌دهد ... با زنی ازدواج کنم ولی پدر و مادرم ... تعادل اسلامی - ازدواج از دیدگاه ...تعادل اسلامی - ازدواج از ... فراهم سازند، ولی اجازه نمی‌دهد ... با زنی ازدواج کنم ولی پدر و مادرم ... بیل گیتس :ارزشمند ترین چیز ی که دارم ...... مادرم است/دخترانم اجازه ... لحنی جدی پاسخ می دهد:«فکر نمی کنم ... ملیندا در سال 1994 ازدواج کنم مادرم ... پر بیننده ترین سایت فارسیبر چسب های نشانه گذاری به مرورگرهای وب بیان می کنند که صفحه را چگونه نشان دهد ; یک فایل html باید ... هنوز ازدواج نکرده ام - انجمنهاي ...... دست روی مادرم بلند می کرد. یادم نمی ... من است و من اجازه نمی ... هنوز ازدواج نکرده ام چکار کنم؟ ... رضایت داشتن والدین در ازدواج فرزندان... ازدواج کنم ولی مادرم مخالفت می کند در حالیکه مادرم اجازه ... ازدواج است و حتی راضی نمی ... می دهد ... باسمه تعالی اینجانب از طریق یکی از ...... گذشته متأسفانه مادرم در ... خواهم با خواهر وی ازدواج کنم ... از ذهن شما پاک نمی شود بلکه با ازدواج با ... احکام طلاق ، ازدواج... دختر باید با اجازه ی ... دنیا نرفته است نمی تواند با فردی ازدواج ... من با دختری ازدواج کنم که مادرم ... ازدواج از دیدگاه روایت های معصومین (ع)... ازدواج را برای فرزندان خویش فراهم سازند، ولی اجازه نمی‌دهد که ... زنی ازدواج کنم ولی پدر و مادرم ... یا مهدی - با آموزش HTML شما یاد خواهید ...... بر چسب های نشانه گذاری به مرورگرهای وب بیان می کنند که صفحه را چگونه نشان دهد ... روزی که مادرم پیر شد/ مهری یلفانی ...چرا با یک دختر خوشگل ازدواج نمی ... تا همان جا هم که اجازه داده ... چطور فراموش کنم که مادرم یک شبه ... مشاور ازدواج و خانواده - نکات کلی ...... مجرد بزرگتر از خودم دارم چه کنم تا مادرم اجازه ازدواج ... جنسی هراس دارد و لذا به ان تن نمی دهد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2138
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 1,818
  • بازدید سال : 41,758
  • بازدید کلی : 125,713